Ganz-MÁVAG dízel motorvonatok

 

CFS

OSE

OSE

 

Háromrészes városközi motorvonat

A háromrészes dízel-hidraulikus vonatot a Görög Vasúti Szervezet (OSE) számára gyártottuk az Athén-Thesszaloniki vonalra. A vonat motorkocsit, köztes mellékkocsit és vezérlő mellékkocsit tartalmaz.

Mindhárom kocsiban van 2. osztályú utastér, a vezérlőkocsiban 1. osztályú is. Az üléseket a középső folyosó két oldalán párban, ellenkező irányba nézve helyeztük el. Az 1. osztályú ikerülések fordíthatók és a háttámlájuk billenthető.

Az utasterek fénycső-világításúak és kényszerszellőzésűek, télen villamos fűtőtesttel kombinálva fűthetőek. Az utastér hőmérséklete szabályozott. Az utasterek utastájékoztató berendezéssel is rendelkeznek.

A kis konyha és a bár a köztes mellékkocsiban étellel és frissítővel várja az utasokat. A világítást, a fűtést, a szellőzést és a bár berendezéseit ellátó váltakozóáramú energiát 75 kVA-es dízelmotor szolgáltatja, melyet a motorkocsi főkerete alá szereltünk. A hosszú lejtőkön való közlekedés miatt a motorkocsit elláttuk sebességtartó hidrodinamikus fékkel. Minden kocsi el van látva automatikus légfékkel, ami kerékpárok tengelyére sajtolt féktárcsákra kompozit fékpofákkal hat.

10 vonatot és egy tartalék motorkocsit gyártottunk 1976-ban a megrendelő számára.

 

Műszaki jellemzők
Nyomtáv 1435 mm
Járművek száma a vonatban 3
Dízelmotor típusa 8PA4-185VG
Motor teljesítménye 840 kW
Erőátviteli rendszer hidrodinamikus
Hajtómű típusa Voith L520rU2
Hidrodinamikus fék típusa Voith KB380/1
Legnagyobb sebesség 140 km/h
Segédüzemi motor típusa Rába-MAN D2156HM6U
Segédüzemi motor teljesítménye 96 kW
Ütközők közötti hossz 71700 mm
Ülőhelyek száma 160
1. osztály 16
2. osztály 144
Szolgálati súly 129 t
Legnagyobb tengelyterhelés 16 t
Első szállítás 1976